Lumea bunăstării financiare
COMERŢBANK a fost fondată în perioada apariţiei comerţului şi afacerii private în Moldova. Cu scopul de a stimula dezvoltarea comerţului privat, la 14 noiembrie 1990, 15 organizaţii, dintre care cele mai mari: Ministerul Comerţului al RSSM, Asociaţiile de comerţ din oraşele Republicii, Depozitele republicane en-gros, au fondat banca cu numele de Moldtorgbank. În anul 1991 banca a fost redenumită în BC COMERŢBANK SA.
La moment COMERŢBANK este o bancă modernă de nivel european, cu management şi servicii de înaltă calitate, care oferă clienţilor un sprijin financiar sigur şi complex.
În conformitate cu cerinţele înalte inaintate de către Banca Naţională a Moldovei, COMERŢBANK majorează regulat mărimea capitalului social. Astfel, capitalul total normativ al băncii s-a majorat de la 84.39 milioane de lei în anul 2000 la 178.6 milioane de lei la sfârşitul anului 2009. Au avut loc schimbări şi în componenţa fondatorilor băncii. În prezent, acţionarii băncii sunt 1 persoane juridice şi 7 persoane fizice. În anul 2008 banca a trecut în propriul edificiu, modern şi echipat conform cerinţelor înaintate către instituţiile financiare.
COMERŢBANK oferă un spectru larg de servicii bancare şi financiare în Republica Moldova. Orientarea principală a băncii constă în deservirea businessului corporativ. Banca aspiră la colaborare cu companii, care sunt orientate spre o dezvoltare plină de succes, cu proprietarii şi cu managerii acestora, care sunt responsabili social şi financiar, îşi respectă ireproşabil obligaţiile sale şi cerinţele legislaţiei. Printre clienţii băncii sunt reprezentanţi din diferite domenii de activitate: precum întreprinderile industriale, de investiţii, farmaceutice, agricole şi întreprinderile comerciale.
În ultimii ani, COMERŢBANK lucrează în mod activ şi cu persoanele fizice. Pe parcursul anilor 2008-2009, banca a deschis trei reprezentanţe în Chişinău. În mod regulat se desfăşoară activitatea de extindere geografică a sistemelor de transferuri internaţionale.Banca îşi extinde cooperarea cu partenerii străini. Prezenţa unor relaţii de corespondenţă cu băncile din străinătate, permite efectuarea operativă şi calitativă a plăţilor internaţionale pentru clienţii băncii. Oportunităţile de creştere constantă a COMERŢBANK sunt bazate pe strategia de dezvoltare a băncii, adoptată de către acţionari, care în ultimii 5 ani îşi direcţionează profitul spre dezvoltarea şi îmbunătăţirea băncii.
Eficacitatea activităţii Băncii se realizează, în primul rând, datorită managementului competitiv şi personalului înalt calificat. Îmbunătăţirea echipamentului tehnic al Băncii, dezvoltarea noilor tehnologii informaţionale, permite în mod semnificativ extinderea spectrului larg de servicii propuse şi efectuarea deservirii clienţilor la un nivel înalt. Ca urmare, îmbunătăţirea continuă a calităţii serviciilor şi optimizarea tehnologiilor şi proceselor de afaceri interne, oferă băncii perspective clare de dezvoltare şi succes.
20 de ani de experienţă de lucru, permit băncii să privească cu încredere spre viitor. Totodată, prioritatea COMERŢBANK constă în asigurarea bunăstării financiare a fiecărui client.